niedziela, 5 maja 2013

Nabór do bloga .

Witam ponownie drogie pandy chciałbym ogłosić że otwarty jest nabór do bloga .
Aby dołączyć do bloga trzeba spełniać ponisze wymagania .
1. Pisać Posty przynajmniej 2 razy w tygodniu .
2. Być miły dla innych .
3. Spełniać wszystkie wymogi regulaminu .
4. Nie banować za nic .
5. Nie banować na zawszę .
6. Znać całe panfu .
7. Dokładnie opisywać misję .
8. Mieć swój avatar .
9. Umieć pisać posty .
10. Mieć +10 lat .
Jeśli spełniłeś wszystkie wymogi napisz komentarz z swoim nickiem lub napisz do mnie na czacie w prywatnej wiadomości . Z regulaminem zapoznacie się w zakładce regulamin .
Miłego pobytu na blogu :) .
Trzymajcie łapki na pulsie :

5 komentarzy:

  1. Hej Damek
    Dawno cię nie widziałem.
    Zgłaszam sie do naboru.
    Mam swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuba dylu to ja DJ_Tomo_XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomo wyjedz na góre bloga i kliknij zakładkę czat poczatujemy . i daj link do twojego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  4. Damek mogę pisać.
    Tylko nie spełniam wymagania +10 lat bo mam tylko 10 lat.
    No ale resztę spełniam ale bardzo proszę,a i wiesz jak piszę z mojego bloga.
    Pozdrawiam!
    ~wojtus32

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Zgłaszam się do naboru.
    Prowadze kilka blogów o panfu.

    Pozdrawiam
    alik07

    OdpowiedzUsuń