środa, 25 września 2013

Podróż do Bitterlandi

Hej pandy
Dziś na panfu czeka nas kolejna fantastyczna misja.
Gdy już zalogujemy się na panfu cały dziedziniec razem z zamkiem pokryty jest pająkami,skorpionami i nietoperzami.
Pierwsze musimy udać się do Kamari może ona wie coś na ten temat.
Kamaria podejrzewa o to Everona ale nie jest do końca pewna musimy to sprawdzić w kryształowej kuli.
Kula pokazuje nam tajemniczy mroczny las który leży w Bitterlandi czyli to jednak sprawka Everona.
Kamaria prosi nas o to abyśmy poszli do Bitterlandi i powstrzymali te małe stworzonka.
Gdy już będziemy w Bitterlandi znajdziemy się u podnóża zamku Everona na miejscu spotkamy też Kamarie.

Następną rzeczą którą mamy zrobić to wejść do Bitter Forest inaczej Bitter Lasu jest to najmroczniejszy zakamarek który dotychczas leży na mroczniej stronie Panfu.

Gdy znajdziemy się w lesie usłyszymy wiele przeraźliwych odgłosów i wycie wilka.
Jak widać te nietoperze,skorpiony i pająki wychodzą z pnia drzewa spróbujmy  jak najszybciej zatrzymać źródło tych stworzeń aby Everon nas nie zauważył ,a więc kliknijmy na pień drzewa wtedy pokarze nam się na ekranie okno gry ,,Tower Defence'' musimy przejść przynajmniej 1 level gry aby powstrzymać stworzenia.

Jeżeli udało wam się przejść gre wszystkie stworzenia znikną i nie zostanie po nich ani 1 śladu.
Teraz szybko uciekajmy na Panfu puki Everon nas nie zobaczył.
Kolejna kontynuacja misji już za tydzień.
Ps: Zapraszam na blog mojego kolegi > Panfu Damian3561 <(Kliknij) znajdziecie tam wszelkie rozwiązania przygód z panfu oraz codzienne wpisy.
Trzymajcie łapki na pulsie.












5 komentarzy:

  1. Damian mam do ciebie wielką prośbę. Czy mógłbyś w następnym poście zareklamować mój blog http://panfuswiat.blogspot.com/ ? Byłbym ci bardzo wdzięczny. Mam dopiero 500 wyświetleń a chciałbym rozwinąć skrzydła tak jak ty. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak oczywiście tylko na początku naprawie błąd w tym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby co to ja tylko z konta you tube :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jezu, ale ja dawno na blogi o Panfu nie wchodziłam ^^' ale widać, że blog aktywny i bardzo ciekawie prowadzony ;)
    Powodzenia ;))
    ~Bunneary

    OdpowiedzUsuń