piątek, 20 grudnia 2013

Relacja z Wigilii

Hej Pandy!
Wigilia blogowa wypadła znakomicie było nas naprawdę sporo.
Dziękuje każdemu za przybycie.
Wszystkich obecnych na wigilii proszę o kontakt zemną na czacie.
Poniżej możecie oglądnąć film z wigilii:
Zdjęcia możecie oglądnąć w albumie blogowym już dziś.
(przepraszam za jakość)
Teraz powiem wam nieco o konkursie który odbył saę parę dni temu.
1.miejsce: Pinkisiu-Złoty pakiet,możliwość pisania bloga.
2.miejsce: Nazumi Watara-Możliwość pisania bloga,owner na chacie.
3.miejsce Adik-Możliwość pisania bloga.
Wszystkie prace możecie oglądnąć pod wpisem konkursowym.
Prace było mi bardzo trudno wybrać ponieważ wszystkie były ładne!
Dla pozostałych mam karty modatora:
Trzymajcie łapki na pulsie!
  Oraz miłych i pogodnych Świąt.



2 komentarze:

  1. Damek, sorry że piszę pod tym postem ale, jak przekażesz mi ten kod do pnf, jeśli czat mi nie działa? ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że pamiętasz, że drugie miejsce także miało wygrać złoty pakiet. Z taką różnicą, że na tydzień. ;d

    OdpowiedzUsuń