poniedziałek, 5 maja 2014

Paddy na Panfu

Hej Pandy!
Ostatnimi czasy na polskim Panfu nic się nie pojawiło oprócz mebli które dodawane są z Oloko. Jednak niemieckie Panfu odwiedziła pewna panda Paddy.
Ma on na celu wypromować nowo ukazany film.
Paddy czeka na nas na boisku które zostało udekorowane w stylu brazylijskim.
W niemieckim San Fran Panfu można oglądnąć przedpremierową reklamę filmu.
Film jest częściowo podobny do filmu "Rio 2".
Ps: Przed wczoraj przechadzając się przez naszą kochaną wyspę spotkałem bardzo bliską mi pandę.
Czasem miło jest spotkać osobę którą nie widziało się przez bardzo długi okres i powspominać dawne lata kiedy to jeszcze był chat,i Panfu było zapełnione od przyjaciół i Pand. Echh... Te dawne lata już nigdy nie powrócą.
Trzymajcie łapki na pulsie.



21 komentarzy:

  1. dzięki za focie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Damianek30k.
    Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale kiedyś też grałam na Panfu pod nickiem Pati_xD, chyba prowadziliśmy nawet bloga z innymi pandami superbloggerzypanfu czy coś takiego. Czasami jeszcze na chwilkę wchodzę,na Panfu, ale wiadomo jak to jest bez czatu.. Pozdrawiam Cię, może jeszcze spotkamy się na panfu. Panda Pati_xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Pati_xD ,długo się nie widzieliśmy na pnf... będzie z rok , myślę że o mnie nie zapomniałaś ^^ ~klasaV

      Usuń
  3. Ja pamiętam panfu sprzed 5 lat, tyle ludzi, tyle nowości..Teraz kiedy nie ma czatu nie można nic robić,bo właśnie dzięki czatowi poznawałeś innych,gadałeś itd..
    Teraz zniszczyli całe Panfu,jeszcze w lutym tamtego roku chciałem kupić sobie zp na tydzień żeby powspominać stare czasy, 10 złoty zabrali,zp brak, a odpisali na jednego e-maila ze niby zglosili sprawę.Do dziś cisza!!!

    Tyle wspomnień było z Panfu :(..
    Pozdro dla dawnych graczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Pati pamiętam ;), ps: też tęsknie za starym panfu ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Damek, ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak myślisz? ;D widziałaś/eś filmik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po głosie z filmiku obstawiam z 16 :) - /aś

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu Pati_xD. Pewnie ze was nie zapomnialam. Moze spotkamy sie jakoos na panfu? Pamietam jak rok temu na wakacjach gralam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Siemka :d A mnie ktoś pamięta? ^^ Moja panda to Shake, też czasem wchodzę, ale brak czatu i te pustki na serverach mnie dobijają... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde nie wiem czy napisac cos na blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Shake, ja Cię pamiętam bardzo dobrze, super się z Tobą też grało. Czy Twoja panda miała małpkę na ramieniu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Shake witaj! ;) Dodałem właśnie niedawno wpis dot. akcji "Mój Przyjaciel" polega ona na skontaktowaniu sie z pandami z starego panfu i zrobienie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, to ja, Shake :) Jeśli to ty Pati to też dobrze cię pamiętam i pozdrawiam :D
    Dzięki Damianek, jestem rad, że odnalazłam twojego bloga, będę tu często zerkała i jak najbardziej chcę uczestniczyc w tym spotkaniu ^^

    OdpowiedzUsuń