sobota, 24 sierpnia 2013

Relacja z Spotkania Piratów

Hej Pandy !
Spotkanie Piratów własnie dobiegło końca przybyło na nie jak zawsze wiele pand serdecznie dziękuje wam za przybycie :) , oto Wasz dyplom możecie wpisać na niego swoje nicki w programie graficznym np paint :)
(kliknij aby powiększyć)
 A teraz pare fotek z spotkania które zrobiłem ja i Michal405.



(kliknij w dowolne zdjęcie aby powiększyć)
Myślę że spotkanie spodobało wam się tak jak mi ? , jesli chcecie więcej spotkań/Eventów
Piszcie w komkach
Trzymajcie łapki na pulsie


5 komentarzy:

  1. To to było dzisiaj, wpadł bym ale miałem grila, myślę że za miesiąc będzie nowy Eveńćik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam przyjść -.-! Szkoda -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie może i wcześniej :D Anonimku przyjdziesz następnym razem ps: jeśli piszesz z anonimowego to sie podpisz swoim nickiem

    ~Mayor of Panfu Damek30k

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimek się podpisze! :D ja na pnf to ela 503 ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ja też nie przyszłam... ( sandra826 )

    OdpowiedzUsuń