piątek, 30 sierpnia 2013

Wyniki Konkursu

Wyniki Konkursu
1.Miejsce : Jana7

2.Miejsce : Linda64

3. Miejsce: Sydoline
Serdecznie wam Gratuluje ! Trudno było mi wybrać 1 najlepszą prace naprawdę wszystkie są świetne.
Janke proszę aby dała mi swój email ponieważ wygrała kod do złotego pakietu na miesiąc.
Kolejne 2 miejsca czyli Syndoline i Linda proszę o skontaktowanie się zemną na chacie lub w komentarzu Jeśli chcecie będziecie mogli prowadzić bloga dostaniecie Ownera na chacie razem z Janką na miesiąc 


5 komentarzy:

  1. *_* Ale mi najbardziej lindy się podoba *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ona nie narysowala calego stroju tylko czapke wszystkie sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sydoline-Nigdy juz nie wejde na blog damka9 września 2013 19:14

    Wiedziałam.. Wiedziałam. WIEDZIAŁAM DO CHOLERY ŻE WYBIERZESZ JANKE! BO CO? BO ONA JEST ŁADNIEJSZA, MŁODSZA TO CO? MAM BYĆ GORSZA? Ownera przejmie symphonii.

    Bye, moje zaufanie łatwo stracić trudno odzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  4. to że przegrałaś nie oznacza że musisz się bulwersować oraz to rozgłaszać wybrałem prace janki ponieważ była ona najlepsza i starannie wykonana dopracowała prawie wszystkie elementy a ownera nie dostaniesz możesz sobie podziękować ;) Widać jaka jesteś po twoim nicku ,, Nigdy już nie wejde na bloga damka ''

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ;D Ale chętnie przyznaję , Linda ma wielki talent ;)

    OdpowiedzUsuń