wtorek, 24 lutego 2015

Czy Panfu przestanie istnieć?

Witajcie Pandy!
Przepraszam was za długą nieobecność ale niestety wynika to z braku nowości na naszej wyspie.
Modeatorzy kompletnie zepsuli grę naszego dzieciństwa, wychowywaliśmy się na niej oraz zawarliśmy wiele przyjaźni z nowymi osobami!
Nie mieliśmy żadnych podejrzeń o tak wielkim wydarzeniu które zmieniło wyspę w totalna pustkę, że kiedykolwiek Panfu przestanie tętnić życiem.
Niektórzy z was zapewne pamiętają te czasy kiedy biegło się ze szkoły, zasiadało przed komputerem i przenosiło w całkiem inny świat. Trzymamy się tutaj nadal tylko z tego powodu, że trwamy i będziemy trwać w tym co kochamy, nawet gdy Panfu zostanie usunięte to i tak na zawsze pozostanie w naszych sercach i głowach.
Żadne strajki i prośby do modeatorów nie mają sensu, najwidoczniej wolą robić żenujące gry na tablety. Powodem usunięcia czatu nie były żadne obrazy i przekleństwa tylko samo to, że modeatorzy postanowili nie marnować czasu na tą grę i zostawić ją dla jakiś minigierek.
Do zobaczenia Pandy ;)

59 komentarzy:

  1. Niee!!! :C
    Pamiętam jak byłam mała i mój przyjaciel pokazał mi ,,stare'' panfu :) Nie wiecie jak się cieszyłam gdy po jakimś czasie zobaczyłam w TV reklamę nowego :D Zaczęłam grać i to była chyba moja pierwsza gra online.
    Jeśli panfu zniknie, będziemy musieli trzymać kciuki żeby moderatorzy stwierdzili, że są durni i stworzą nowe, nowe PANFU :D
    ~Alicja513

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę was zmartwić polski serwer nie działa usunęli panfu działa tylko norweski ... ;-;

      Usuń
    2. Wątpię, że go usunęli. Pewnie jest po prostu wyłączony. A działa niemiecki i norweski.

      Usuń
    3. Jaki działa? ja nie moge się zarejestrować :(

      Usuń
  2. Damek na swoim blogu napisałem na temat tej firmy, że coś z nią chyba nie tak..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory to ja napisałem
      Przez przypadek wybrałem anonima...

      Usuń
  3. Dokładnie ;) (Kendall już zobacze)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, nie ma to jak wspomnieć sobie stare dobre czasy ;) Tak właśnie było, od Panfu odszedłem bardzo dawno temu, ale jeszcze jak się dowiedziałem że chat wyłączyli to już nie miałem zamiaru wracać

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że gra na której spędziłem tak wiele czasu umiera. Wszystko ma swój koniec lecz Panfu nie zapomnę. Pozdrawiam wszystkich graczy Hodpag (Może ktoś kojarzy)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami aż łezka w oku się kręci, jeżeli pomyśli się o przeszłości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje miałem wtedy 6 lat mój nick-damian0303

      Usuń
  7. Cześć, jestem z Argentyny (I mówić po hiszpańsku ), ale używam tłumacz . ( Jestem z panfu.es ) Panfu grałem , ponieważ miałem 9 lat ( teraz mam 16 lat ) . Panfu grał od pierwszego dnia , że istnieje wiele się zmieniło . Panfu oznaczone moje dzieciństwo i szkoda , że koniec , jest bardzo mało ludzi, którzy go grać , mam nadzieję, że go załatwić , by wszystko wróciło do normy , nie chciałbym , aby zamknąć grę :(
    Pozdrawiam, Brenda

    Panfu.es : Selene , Milu , SilverStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że napotkałaś się na tego bloga i nie bałaś się podzielić swoją opinią. Teraz wszystkie "Pandy" które grały kiedykolwiek w Panfu mogą jedynie pomarzyć o odnowieniu gry i powrocie czatu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Panfu już nie ma śniegu huraaa!
    Mam pytanie czy już nie będzie złotych piątków ,bo czekam już kilka tygodni?
    I dlaczego Shake jest ciągle pandą miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na złote piątki my niestety nie mamy wpływu. Pozostaje nam liczyć wyłącznie na modeatorów. Shake jest dlatego, ponieważ nie ma już zbytnio wpisów do komentowania by móc wyłonić inną osobę, a na Panfu nic się nie dzieje do opisywania.

      Usuń
  10. Ehhh... tak bardzo tęsknię za starym panfu.
    Za regularnymi wpisami na blogu, misjami, które kiedyś cieszyły się mega powodzeniem, za imprezami (Impreza Walentynkowa i baloniki wee :D), za tym, jak siedziałam tam wieczorami i rozmawiałam z pandami o maślance, za tym, że już nie mogę porozumiewać się swobodnie z ciekawymi pandami...
    Dobrze, że ten blog istnieje. Stare Pandy, łączmy się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, i zapewne tysiące naszych przyjaciół i znajomych odczuwa dokładnie to samo. Czasami naprawdę bardzo smutno się robi kiedy przypominamy sobie w głowie sytuacje które kiedykolwiek miały miejsce na naszej kochanej wyspie i wiele wspomnień zostanie nam w głowie do końca życia, tak tylko to zostało po naszych przyjaciołach.

      Usuń
    2. Gdyby nie ten idiota gieniuk,teraz cieszylibyśmy się mniej więcej takim samym panfu jak dawniej.

      Usuń
  11. Chcecie bym od czasu do czasu napisał coś na blogu? Weźmy pod lupę śnieg który zniknął ostatnimi dniami z Panfu, co wy na to? Troszeczkę o wiośnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Panfu już prawie nikt nie wchodzi. Nie wiedziałam, że Panfu może spotkać taki los.
    Lecz niestety.... Liczę na to, że nie usuną tej gry. Było by mi strasznie przykro,ponieważ wtedy by nie było co pisać na tym blogu :(
    Pandy łączmy się !!!!!!!
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam stare Panfu... Myślę, że oni tą grę usuną prędzej czy później. Praktycznie nikt w to nie gra... Szkoda, że rozwalili tę grę, bo była naprawdę świetna... Poznałam wielu fajnych ludzi i szczerze mówiąc, chciałabym odnowić z niektórymi kontakt... Cóż... Mnie w ogóle dziwi fakt, że jeszcze istnieją blogi o Panfu... Czasem fajnie jest wejść na jakiegoś bloga i coś poczytać...
    ~ Cat7Love (jeśli ktokolwiek pamięta, a w to wątpię)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, i raczej nie zapomnę wspólnych z tobą spędzonych chwil :)

      Usuń
    2. No patrz, pamięta mnie ktoś! Nie wiem, ale mnie to strasznie dziwi. Zadam głupie pytanie, ale czy jesteś w posiadaniu czegoś takiego jak Skype'a? :D
      ~ Cat7Love

      Usuń
    3. Mówisz nikt nie wchodzi? Pamiętam że kiedyś było ogłoszenie że nie można wchodzić na panfu bo zagrożenie. Na Firefoxie nie mogłam bo od razu wywalało. A tak dawno to było że nikt nie wiedział co to jest chrome i weszłam chyba na opere lub coś w tym stylu i ściągnęłam wirusa. Dużo się w nią grało i takie tam. A teraz jak próbuje wejść na panfu ładuje się w nieskończoność. Teraz próbowałam wejść ale nadal to samo.
      No nic teraz movie star i simsy 4 oraz 3 a kiedyś simsy 2, panfu club pinguin i gry.pl wyspa gier czy ktoś o tym jeszcze pamięta? bo ja bardzo a przede wszystkim kiedyś byliśmy na grach online lub całą ekipą na dworze. A teraz u mnie na osiedlu jeszcze jakaś mała grupka dzieci się bawi raz na rok najczęściej tęnsknie za tamtymi czasami ja szło się do piasku i robiło pizze i restauracje a jak padał deszcz od razu na panfu lub coś w tym stylu.
      MY CHCEMY PANFU MY CHCEMY STARE DOBRE PANFU KO JEST ZE MNĄ?

      Usuń
  14. Widzę, że temat Panfu dalej żywy. Miło by było za parę lat znów zagrać w tę grę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię ponownie widzieć Makarena! Super, że czasami jeszcze zaglądasz na blogi. Trzymaj się ;)

      Usuń
  15. Hey,gra w to ktoś jeszcze? wchodzę na panfu a tam 1 czy 2 pandy! Złączmy się
    ,,przyjaciele" !
    Panda nick: kaska65 :3
    Będę czekać na was!

    OdpowiedzUsuń
  16. P.S Obecnie panfu jest wyłączone :/

    OdpowiedzUsuń
  17. jakto jest wyłaczone jak ja właśnie chciałam n to wczoraj wejsc jestem załamana pomocy czy oni to jeszcze to właczą
    :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest wyłączone lol...
      Ale istnieje tylko jeden serwer,więc zapewne niedługo wyłączą.

      Usuń
  18. Kiedyś lubiłam grać na panfu i poznałam wiele ludzi. Gra zawsze kojarzyć się z dzieciństwem i dobrą zabawą. Pamiętam jak wieczorami na mieście było pełno pand i zawsze znalazł się ktoś, kto by popisał z nami. Wszędzie było pełno ludzi. Bawiło się w domy itd.
    Dzisiaj z ciekawości weszłam na panfu. Miałam nadzieję, że przywrócili chat (jak się stało na innym serwerze). Rozczarowałam się, kiedy zobaczyłam tylko jeden "room" oraz jedną pandę na nim. Kiedyś nie dało się wejść na popularne roomy, bo było wszystko zapełnione.
    Faktem jest, że nie ma już co robić. Ile można grać w te same gry i przechodzić te same misje? Nie ma eventów ani nie działają maszyny typu "lvl boster". Nie widuję już starych znajomych i aż się smutno robi, gdy widzę nowe pandy, które grają od miesiąca. Nigdy nie widzieli tętniącego życiem miasta.
    Jestem tylko ciekawa czy przywrócą kiedyś chat. I czy wtedy ludzie wrócą do grania. Szkoda, że twórcy tak zepsuli tą grę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam te czasy jak poznawalam nowych przyjaciół i zawsze wchodzilam w piatki na dni zp.. Teraz nie ma nic.. Nie ma czatu, nic nie dodają.. Po prostu modom nie zależy na graczach.. Codziennie wchodzilam na panfu.. Wtedy gdy zobaczylam ze zostanie usunięty czat postanowiłam odejść z gry.. Wątpię ze jest jakąś szansa na przywrócenie czasu na polskim panfu.. Niedługo usunąć pewnie ta gre.. Wychowalam się na tej grze, a tu czeka taka nie mila niespodzianka.. Modom nie zależy na graczach.

    OdpowiedzUsuń
  20. juz chyba nie ma panfu

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem jedno (przepraszam za anonima w panfu: piotr482) panfu dzisiaj o 18:30 nie wczytywało mi się ciągle się ładowało (oczywiście się zalogowałem) no mi już nie działa napiszcie czy wam działa czy nie bo to albo koniec albo nie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ehhhh... pamiętam stare Panfu jak ja się cieszyłem tą grą... Pamiętam te misję w szczególności "Magiczny Diament" ile ja bym dał żeby ponownie zagrać w Panfu :'(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładuje się i ładuje, Chyba wyłączyli :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio chciałam sobie powspominać , weszłam na lapka (mam nowy komputer , żeby nie było , że jest za wolny) próbowałam wejść na panfu i tak : Jest 1 chat room i wogóle nie chce się on włączyć

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio chciałam sobie powspominać , weszłam na lapka (mam nowy komputer , żeby nie było , że jest za wolny) próbowałam wejść na panfu i tak : Jest 1 chat room i wogóle nie chce się on włączyć

    OdpowiedzUsuń
  26. nie do opisania... panfu było nieodłączną częścią mojego dzieciństwa... tak bardzo chciałabym, żeby powróciło panfu, czat, pandy... mimo tego, że mam 15 lat, bardzo chętnie powspominałabym tamte czasy, doładowała złoty pakiet, poszukała dawnych znajomych i poznała nowych... wbrew pozorom to wcale nie była gra dla dzieci, ostatni raz grałam w nią mając 12 lat i ponad połowa osób które poznawałam były starsze ode mnie, więc... jeju ale mi przykro, to naprawdę było nie do opisania, te wszystkie przygody i przyjaźnie, matko... moderatorzy to banda egoistów, taka prawda niestety:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam dziś wejść na panfu z koleżanką żeby powspominać i se trochę zalogowałam się patrze ładuje się jeden serwer wchodze i nic:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widocznie już wyłaczyli serwery dla Panfu. Nie można nawet się zalogować, komentarze wyłączyli... firma Goodbeans już dawno opuściła gry internetowe, i przenieśli się na tablety i telefony. Potrzebują pracowników na swoje nowe projekty, i wyłączenie Panfu (oraz usuwania czatu aby nie music mieć moderatorów) była tylko inną metodą aby obniżać koszty. Oto biznes.

    Tak mi szkoda... pamiętam, że Panfu to była moją pierwszą i ulubioną grą. Panfu to chyba jeden z najlepszych rzeczy z mojego dzieciństwa. Może i to głupie że przeżywam tą gre jak jakiś dureń. Ale wiem, że każdy co grał by mógł powiedzieć to samo.

    Od kąd odjebali ten nowy wygląd całej gry (kiedy wszyscy wolili stary wygląd, i każdy co grał w 2008-2010 by pamiętał 'strajki' o tym), dużo ludzi opadło. Wtedy się to wszystko zaczeło.

    Ktoś w komentarzach powiedział że zamknięcie Panfu nie było od przekleństw lub strajkach w grze itp. I oni mają absolutną racje. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Jakby Goodbeans powiedzieli w prost dlaczego chcieli dyskontynuować Panfu to DOPIERO by była drama.


    Niestety, Panfu już nie będzie. Jest mi bardzo trudno wspominać szczęsliwe chwily bez łez, ale z czasem musimy się tego nauczyć - ja też. Życzę wszystkich Pandom miłe życie. Patrz na Panfu jako dożywotnia lekcja, i nie gniewajcię sie na Goodbeans. Podziekuj im za te wspaniałe chwile.

    Wasza marry90 :)

    P.S - Czy ktoś pamięta Oszustkę? Hihi to były czasy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ehhh no Widzicie w starym panfu byłem moderatorem (Naprawde)
    moderatorzy mieli taki powód żeby usunąć chat: Gracze obrażają się i piszą idiotyczne słowa. ogółem myśleli że gracze są idiotami chociaż oni byli :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawde mi przykro.. Pamietam jak biegłam szybko do domu żeby zagrać w panfu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację. Po prostu wolą zajmować się durnymi grami na tablet niż dochodową grą. Ehhh, jak ktoś jest leniem to nic się na to nie poradzi. Serio szkoda mi tej gry, jak można było ją popsuć! Trzeba być naprawdę nienormalnym! Tyle ludzi w to grało, a teraz co?! Nie może tak być! Mają oddać tę grę i już!
    Sam fakt, że blog zaczęto pisać po angielsku, a potem w zupełności został zawieszony, dał mi do myślenia. Albo odpowiadanie na kontakcie na każdą wiadomość ''Proszę pisać po angielsku bądź po niemiecku''. A wyłączenie chatu to jest jakiś koszmar. Serwery świeciły pustkami, a kiedyś, na Dniu ZP? Całe przepełnione, aż się wejść nie dało! Jeżeli nie chcą utrzymywać tej gry, to powinni oddać ją komuś innemu. Nikt najwyraźniej nie myśli tu o graczach, z których teraz mają kąpiele w kasie. I na te guffniane gry, za przeproszeniem, bo tego lepiej nazwać się nie da.
    A nie mogli by po prostu oszczędzić ludziom marnowania godzin na dobijanie się na swoje konto i uporczywe pisanie na Kontakt oraz 938502 prób odzyskania hasła zwykłą wiadomością ''Przepraszamy, ale ta gra jest niedostępna, ponieważ woleliśmy się zająć jakimiś syfiastymi gierkami na tablety''? Albo - jak już mówiłam - przekazać pałeczkę komuś tak samo doświadczonemu?
    Współczuję wszystkim, którzy wykupili ZP na zawsze, a miesiąc później dowiedzieli się, że ta gra już praktycznie nie istnieje.
    ~
    Pozdrawiam,
    PandaDominika1 (z 60 lvl, wieloma ciuchami oraz meblami)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej!
    Jak już tak wszyscy wspominają, to ja też powspominam.
    Pamiętam, jak zacząłem grę ok. 2010-2011 roku. Chciałem ją zacząć dużo wcześniej, bo aż w 2007, ale nie mogłem, ze względu na to, że gra nie chciała mi się wówczas załadować i po prostu nie miałem możliwości.
    Będąc ledwo żywą Pandą, zawsze chciałem zostać VIPem, a pamiętam, jaki wtedy można było uzyskać szacun z tego powodu. Siedziało się na dachu restauracji San Bruno albo Salonu Piękności w San Franpanfu, na prawo od Miasta i pisało się z innymi. A żeby taki szacun mieć i zostać VIPem, to trzeba było mieć przynajmniej 20lv, jak nie wyższy, najpopularniejsze ubrania, które nosili wszyscy VIPowie, charakter i odwagę, żeby zagadać. Pamiętam nawet, jak VIPy z tamtego okresu, czyli 2010/11, grały w butelkę i zawsze chciałem z nimi pograć, ale jakoś nigdy mnie nie zauważali. Kontaktowałem się wtedy z moim najlepszym kolegą, którego nick to bodajże Ziomus512 wtedy był i razem graliśmy, jednocześnie rywalizując, czyja panda będzie lepsza. Ostatecznie z nim wygrałem. ;)
    Sytuacja się zmieniła, kiedy podpatrzyłem wygląd VIPów i skopiowałem ich ciuchy, to jest; kupiłem w sklepie za pieniądze zarobione z gier w Dżungli, na lewo od Miasta oraz sam się tak ubrałem. Wtedy zacząłem poznawać wielu nowych przyjaciół, między innymi Damka, klaseV, kayty, Sare2126, punię czy pusię, już nie pamiętam. Za dużo Was było. W każdym bądź razie, od tamtego momentu grało mi się w Panfu znacznie przyjemniej i byłem z siebie dumny, że udało mi się dotrzeć do tego etapu.
    Pamiętam nawet, jak doszły te nowe questy, gdzie trzeba było coś zrobić, aby mieć dodatkowe punkty i nagrody, np. minkę detektywa. Mi brakowało bodajże 20pkt do kolorowego dymku wokół mojej pandy, resztę, włącznie z przygodami typu Magiczny Diament, miałem zrobioną.
    Kiedy wyłączyli czat w Marcu 2013, stwierdziłem, że od tej pory będzie mi ciężej porozumiewać się z pandami, jako że często pomagałem nowym graczom, kiedy czegoś nie wiedzieli. Mogłem się nazwać wręcz "chodzącą encyklopedią Panfu". Wracając, odkąd to zrobili, w grę grało coraz mniej osób. Współczuję tym pandom, które w tamtym okresie zaczynały grę, bo dam głowę, że nigdy nie zaznały takiej radochy z grania w Panfu, jak my. Mimo wszystko, ja się nie poddawałem. Uporczywie wchodziłem na Panfu i pisałem do moderatorów - w zamian otrzymywałem krótkie i absurdalne wiadomości zwrotne, które były w ogóle nie na temat listów, pisanych przeze mnie do nich.
    Z czasem i ja zacząłem rzadziej wchodzić, aż w końcu na Panfu nie dało się zalogować i strona trafiła pod młotek aukcyjny, gdzie wykupił ją inny właściciel.
    W chwili obecnej mam 16 lat i chodzę do LO na profilu językowym. Na Panfu działa strona startowa, zakładka Rodzice, zakładka Członkostwo, zakładka Pomoc oraz zakładka Moje Konto, tyle że na 1 stronie (nadal nie da się zalogować - występuje wtedy error). Zaś poniżej, na dolnym panelu strony, działa wszystko. Na stronie nie da się zarejestrować (świeci pustkami) i widzimy jedynie dwa przyciski, odnoszące się do minigierek Goodbeans, które nie działają (i dobrze!). Bloga nie da się przeczytać, gdyż zakładka przekierowuje nas na stronę startową.
    Patrząc na to wszystko, głęboko wierzę, że nowy właściciel naprawi stronę, przywróci czat i możliwość rejestracji oraz zalogowania się na nasze stare konta. Bylibyśmy mu wszyscy dozgonnie wdzięczni, tu się chyba zgodzimy wszyscy. Z chęcią bym się jeszcze raz spotkał z przyjaciółmi. A nuż, gdyby była taka możliwość, zostałbym Moderatorem Panfu. Zawsze chciałem nim zostać.
    ~
    Serdecznie Pozdrawiam
    Ziom219, 60lv.

    OdpowiedzUsuń
  33. UWAGA PANDY! PRZEKAŻCIE TO KONIECZNIE INNYM REPORTEROM! :)
    Udało mi się skontaktować z obecnym właścicielem Panfu.pl!
    Oto, co napisał (tł. z j. ang.):
    ==========
    Cześć!
    Ta strona internetowa zostanie zreorganizowana. Zamierzam stworzyć stronę z edukacyjnymi grami online. I jest możliwe zostanie moderatorem na niej.
    ==========

    ORYGINAŁ:
    Hello. This website would be reorganized. I'm going to create website with educative online games. And it is possible to became moderator at this website.


    Jeżeli chcecie skontaktować się z obecnym właścicielem w tej sprawie, napiszcie na jego e-mail:
    gavaab@gmail.com



    PRZEKAŻCIE DALEJ INNYM REPORTEROM PANFU!
    ~
    Serdecznie Pozdrawiam
    Ziom219, 60lv.

    OdpowiedzUsuń
  34. Co do prawdy mam swoję 15 lat lecz to była gra mojego dzieciństwa miło się ją wspomina. Dominix5.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam jak w którymś roku wszyscy byli w szpitalu i sie tam wygłupiali. Znaczy nie pisali złych rzeczy na chacie bo był wtedy jeszcze dostępny a ja miałam wtedy jeszcze członkowstwo na miesiąc.:/ Opuściłam panfu w 2014 roku a konto założyłam w 2012 roku lub w 2011 nie pamiętam. Teraz mogę tylko wspominać te czasy i błagać żeby panfu kiedyś powróciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to pamiętam! Wszyscy wygłupiali się w szpitalu, fajnie było, chociaż czasem przeklinali ;) ~ mój nick: liliti

      Usuń
  36. No cóż jak w komentarzu nieco wyżej stało się. Polska strona stała się stroną z grami przeglądarkowymi.

    OdpowiedzUsuń
  37. proszę przywróćcie panfu, wiele osób by chciało zagrać z powrotem, zrobiliście jakieś niefajne gierki na tablety, straciliście wielu ludzi. Na tym wam zależy? Ja bym teraz pograł, łezka się w oku kręci jak to wspominam :( Bardzo mi zależy na starym panfu, kiedyś w to grałem i nieraz nie chciałem zejść, bo pisałem z innymi pandami :') nie pamiętam mojego nicku, ale zacząłem, gdy miałem 7 lat, skończyłem 3-4 lata później. Bardzo bym chciał chociaż na święta przywrócenia panfu

    OdpowiedzUsuń
  38. Pamientam jagby tibyło wczoraj jak pierwszy ras zagrałem w panfu skoda że muj siostrzeniec niewidział tego ucieszył by się

    OdpowiedzUsuń
  39. Pamientam jagby tibyło wczoraj jak pierwszy ras zagrałem w panfu skoda że muj siostrzeniec niewidział tego ucieszył by się

    OdpowiedzUsuń
  40. ORANY NIEWIEDZIAŁEM ŻE TO USUNĘLI :'( A PRZEDTEM WOŁAŁEM SIOSTRE ŻEBY SOBIE KONTO ZROBIŁA Xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń
  41. Siema, jestem magmel, ktoś pamięta? Usunęli już panfu czy wciąż działa? Zamierzam powrócić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa Panfu.me a iPanfu jest tworzone z tego co wiem.

      Usuń