środa, 15 lipca 2015

Czat powrócił [Angielskie Panfu]

Hej Pandy!
Wreszcie nadszedł ten wymarzony dzień, dzień na który czekaliśmy setki dni!
Niezmiernie miło mi jest was powiadomić, że po 2 latach na angielskie Panfu zostaje
przywrócony czat!
Od teraz wyspa powoli zaczyna znów tętnić życiem. 
Ponownie będziemy mogli poznawać nowych znajomych a nawet przyjaciół. Przygotujcie się na jedne z najlepszych wakacji!


 Cieszycie się?
Z racji tego, że w mieście jest dużo obcokrajowców powstanie "Polska Miejscówka". Głosujcie w komentarzach gdzie ma się ona znaleźć!
Ps: Zalogować możecie się za pomocą konta z Pannun.
Do zobaczenia na panfu.com!
~Damianek30k

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodospad ! :D

    Toothyx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zostaje przywrócony czat! W końcu :DDD

      Toothyx

      Usuń
  3. może być wodospad :) -Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Y, wodospad/wzgórze (to z czaszka)

    -wiktor843

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech będzie wodospad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jako że wcześniej miałem konto na angielskim ale zapomniałem nicku to mam nowe >> JustCharles<<
      ~William/Charl

      Usuń
  6. Ale fajnie że przywrocili :) Może jest jeszcze szansa na przywrócenie czatu na Polskie Panfu :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Miejmy nadzieję, że na polskim serwerze w końcu też otworzą chat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłajcie maile z prośbą o przywrócenie czatu! supportmail@panfu.com

      Usuń
    2. Oni już nie odpowiadają na żadne maile.

      Usuń
  8. Czy wiesz Damianku jak się zalogować z polskiego Panfu na angielskie?
    i czy to jesst możliwe błagam odpisz ponieważ jest to dla mnie ważne a nie chcę zaczynać od początku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej możliwości. Musisz założyć nowe konto :./

      Usuń
  9. Postaram sie kiedyś was odwiedzić. Mam nadzieje, że chociaz ktos mnie pamieta.
    Powrót do starych czasów panfu. Pozdrawiam - dawidziu12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłem juz nowe konto na Angielskim, jak coś jestem tam 'Dawid18811'

      Usuń
  10. Jestem bardzo zadowolona że czat powrócił :>
    Ale dziś gdy grałam na angielskim Panfu zauważyłam, że jest tam baaardzo dużo hackerów. Zamieniają pandy w kamień, w jakieś gniazdko, obrzucają innych balonami z glutem o różnych kolorach, rzucają dziwnymi workami z mąką,rzucają jakimś ciastem,
    powiększają się do ogromnych rozmiarów,robią wokół siebie tęczę i robią inne nie
    możliwe w tej grze rzeczy, a kiedy spytałam dlaczego to robicie (oczywiście po angielsku) dwie osoby odpowiedziały mi po angielsku tak: "ponieważ jesteś Polakiem) moim zdaniem to bardzo nie miłe i niesprawiedliwe :(
    Napisz mi co o tym sądzisz dzieki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń