sobota, 25 lipca 2015

Ciekawostki na Panfu

Hej Pandy!
Przepraszam, że tak późno piszę wpis, ale właśnie dobiegłem do mojej chatki i odpaliłem laptopa.
Wcześniej bowiem Kamaria zaprosiła mnie na filiżankę zielonej herbaty.
Teraz przedstawię wam kilka ciekawostek, o których zapewne nie mieliście pojęcia.
1.Szpital był kiedyś pierwszą miejscówką piratów.










2.Zegar w podwodnej szkole wskazuje prawidłową godzinę.






3.Zamek zamieszkiwała dawniej królewska rodzina. Jej herb mogliśmy oglądać w latach 2007-2010.












4.Dyskoteka jest naprawdę pod ziemią. We wieży są tylko schody.












5.Na skraju dżungli stoi stara lipa, która potrafi rozmawiać z pandami.













6.Tak wyglądał król Panfu.







7.Czat na polskim Panfu jest wyłączony z powodu małej ilości graczy. (Zawsze grało tam najwięcej Pand...)






Mam nadzieję, że ten wpis był dla was ciekawy. Jeżeli chcecie więcej ciekawostek piszcie w komentarzach!
Do następnego wpisu! :)


9 komentarzy:

  1. O kurczę! A w życiu bym się nie spodziewała :D Jasne, że więcej ciekawostek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrócę z wakacji to się postaram dodać więcej :)

      Usuń
  2. superaśny wpis, ale o co chodzi z tą lipą? xd
    hobbyjanki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bibliotece można przeczytać, że na skraju dżungli stoi stara Lipa. Potrafi ona rozmawiać z pandami. (najprawdopodobniej jest to panda zaczarowana przez Everona)

      Usuń
  3. Hej, Damianie. Wiesz coś o tym czy będą kiedykolwiek dostępne jakieś nowe misje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia. Wszystko zależy od moderatorów.

      Usuń
  4. Oby włączyli znowu chat! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się ciesze ze wpadłam na aktualnego bloga o panfu :)
    Chciałabym więcej ciekawostek

    OdpowiedzUsuń
  6. A może trzeba namówić pandy do powrotu i wtedy włączą czat ;)

    OdpowiedzUsuń