czwartek, 27 sierpnia 2015

Wyjaśnienia + kilka informacji.

Witajcie!
Przepraszam Was, że nic nie pojawia się na blogu, lecz nie mogę zalogować się do mojego konta na Panfu.
Poza tym nasi jakże kochani moderatorzy nie dodają nic do gry, po prostu nie obchodzą ich gracze.
Obecnie codziennie zaglądam na bloga i czytam komentarze.
Niedawno wróciłem do gry Transformice, mam zamiar tam stworzyć plemię Hogwart.
Wraz z nim powstanie blog na którym będę zamieszczał wpisy, zamieszczę też czat.
Zawsze będziemy mogli być w kontakcie, popisać ze sobą lub wejść na chwilkę na Panfu.
Ten blog oczywiście nie zostaje usunięty, będę starał się czasem coś tu napisać.
Musicie dać mi odrobinę czasu!
Obserwujcie bloga i oczekujcie na nowy wpis niebawem.
Ps: Życzę wam sukcesów w nowym roku szkolnym! :)
Nie mówię żegnajcie, lecz do zobaczenia!

16 komentarzy:

  1. Widze wlasnie, ze na tym panfu nic, a nic sie nie dzieje. Gra sama od siebie 'odpycha'
    nigdy nie będzie tak jak kiedys, mozna tylko pomarzyc. Osobiscie zagladam na tego bloga czasami, z mysla, ze natrafi sie kolejne spotkanie. Na panfu juz nie wchodze w ogóle. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być spotkanie pod koniec wakacji, wakacje sie koncza i co jest?
    Zawiodłam sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest sens robienia spotkania w kilka osób? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No według mnie jest, nawet w kilka osób może być fajnie. No ale cóż ;)

      Usuń
  4. Ej proszę słuchajcie!
    chciałam wejść na Panfu była godzina ok.18
    serwer był calutki pusty a gdy się zalogowałam co!!
    komunikat że niby logowanie się nie udało...
    i od razu mnie wylogowało, później gdy weszłam ok 21 były komunikaty, że niby strona jest niedostępna czy coś takiego...
    próbowałam bardzo wiele razy, ale po prostu myślę że to niestety koniec...
    nie chcę tutaj nikogo straszyć ani kłamać, ale po prostu byłam świadkiem tego wydarzenia i postanowiłam się tym podzielić.
    myslalam na wiele sposobow co może być nie tak...
    A może moderatorzy robią cos nowego w grze
    Sprawdź, i napisz co i jak być może jest to tylko awaria chwilowa a może to być już nawet koniec, koniec gry z naszego dzieciństwa
    pisałam bardzo dużo maili do moderatorow z prośbami przywrócenia czatu ale i tak nie dostałam zadnej odpowiedzi.
    Nigdy o tej grze nie zapomnę i jeśli to koniec będzie bardzo mi brakować Was i tej atmosfery...
    Jestem zrozpaczona tym co moderatorzy nam zrobili... ;_;
    Pozdrawiam wszystkich ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie to samo stało się mnie ... Próbował em do nich pisać ale wiadomość nie chciała się wysłać. W ogóle już nie chce mnie wpuścić na stronę ;/
    Jest tak jak pani powyżej napisała albo coś dodają (w co watpie) albo już są w trakcie usuwania naszej ukochanej gry z dzieciństwa :(
    Mogliby przynajmniej prawa autorskie komuś oddać ;//
    Na Angielski serwer też się dostać nie można, nawet po zmianie IP ... To już chyba jest koniec ...
    Pozdrawia wszystkich
    Mario1990

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi strona funkcjonuje normalnie. Nie wiem jak wam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także

      Usuń
    2. A ja muszę to sprawdzić :o
      Mam nadzieję, że będzie normalnie działało.

      Usuń
  7. Posłuchajcie!
    Krążą plotki na innych blogach że opiekuni naszej kochanej stronki nie obchodzi już Panfu,ponieważ tworzą gry na telefony. To zasmuca co prawda ale no cóż... A i ostatnio jest coraz więcej osób zobaczymy może Panfu powstanie z powrotem?
    Żegnam Was Kibicujmy żeby moderatorzy wrócili lub żeby strona się utrzymała
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle, to co to za gry? :x
      Słyszałam jak na razie tylko o Krunchim.

      Usuń
    2. I też mam nadzieję, że strona i Panfu się utrzymają. Ale jest to coraz bardziej nikła nadzieja ;<

      Usuń
  8. Ej Damek zgadnij co udało mi się zrobić. Okno, że czat jest czynny od 12-20 i od 8-20.
    Frodek

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprecyzuj trochę wypowiedź bo nie rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zróbmy jakąś akcję czy coś

    OdpowiedzUsuń
  11. Damek, pamiętasz mnie? - kuba1133
    Transformice też już schodzi na psy, dają bany za nic praktycznie.

    OdpowiedzUsuń