czwartek, 15 grudnia 2016

Nowe Panfu? [AKTUALIZACJA 28.12]


Linki:
Strona główna - https://www.panfu.me/
Facebook - https://www.facebook.com/Panfu.me/?fref=ts
Twitter - https://twitter.com/PanfuDEV
Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCqXm0aeNtfOAlC7lf-6zL3A
Film na temat "Nowego Panfu" -  https://www.youtube.com/watch?v=oj3OasUXlsk (Pomóżmy zdobyć Larkanie jak najwięcej wyświetleń. Niech o Panfu dowie się jak najwięcej osób!) :)
Co o tym sądzicie? Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i będziemy mogli znowu razem zagrać w Panfu. Zaczekajmy do 21 stycznia.


Informacje na bieżąco:
16.12 - Panfu ma być dostępne wyłącznie w dwóch językach (niemieckim i angielskim). Powodem tego jest to, że posiadają wyłącznie jeden serwer. Jednak nie wykluczone jest wprowadzenie języka polskiego.
23.12 - Administratorzy informują, że na film z Panfu musimy jeszcze poczekać.
27.12 - "Będziemy publikować film w najbliższych dniach, ale chcemy zrobić też postępy na stronie głównej" Taką wiadomość otrzymałem dzisiaj od administracji.
27.12 - Na stronie dostępna będzie rejestracja. Wszyscy zaczniemy grę od początku.
28.12 - Strona jest niedostępna na kilka godzin, ponieważ trwają na niej prace. Twórcy ujawnili również, że film ukaże się w sobotę.
28.12 - Na profilu Panfu.me na Facebook'u pojawiła się ankieta na temat w jakim języku mówimy https://www.facebook.com/events/1682863475337345/permalink/1687522621538097/ (prosimy o głosy na Polnisch / Polish)


Piszcie w komentarzach czego udało wam się dowiedzieć od twórców.
[POST BĘDZIE AKTUALIZOWANY]
~Damianek30k

164 komentarze:

  1. wow! miejmy nadzieję, że to prawda i będzie jak dawniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tam urządzimy spotkanie z dawnymi pandami hmm? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę dołączyć? może cię pamiętam, ale nie pamiętam swojego starego konta, następne będzie Monster13

      Usuń
    2. Pandy łączmy się! xD

      Usuń
  3. Jasne, że zrobimy. Zapowiem spory czas przed i będzie ok. Jeżeli w ogóle to "nowe" Panfu wypali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie obowiązkowa obecność, miałem pandę: filippo :D i nie wiem czy mnie ktoś kojarzy, na panfu się wychowałem i serio poczuwam obowiązek jako "stary wyga" pojawić się na nowym panfu :D na myśl o tym że mogą wrócić te stare wspomnienia... niesamowite :D
      To musi wypalić, nie ma bata :3

      Usuń
    2. Ja cię pamiętam :D Bawiliśmy się kiedyś w szpitalu na plaży :D Fynix36

      Usuń
    3. Też cię pamiętam :D Zosia545

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kilka dni przed moimi urodzinami. Byłby to chyba najlepszy prezent :D

      Usuń
    2. Ja urodziny mam 29 grudnia ;-;

      Usuń
    3. Ja mam 23 ;v Grudnia hah :)

      Usuń
    4. wszystkiego naj miles!!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Strona została wystawiona na serwisie aukcyjnym aftermarket, i tak zostało specjalnie ustawione. Teraz panfu.pl upadło i ma je kto innych.

      Usuń
    2. wiem...wtedy jeszcze się nie zorientowałem...

      Usuń
  6. Na yt pojawił się oficjalny kanał Panfu.me ;)
    https://www.youtube.com/channel/UCqXm0aeNtfOAlC7lf-6zL3A

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkałem jednego z beta testerów Panfu.Me i to czego się dowiedziałem:
    -Będzie tam normalna mapa panfu i MOŻE będzie nowa (z tego co zrozumiałem ze swojego słabego angielskiego)
    -Będzie czat :D
    -Chcą tworzyć grę w wielu językach lecz na początku będzie prawdopodobnie tylko angielski i niemiecki (może nawet i polski)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka napisała do twórców na fanpage'u, oprócz tych informacji ma nie istnieć Złoty Pakiet (wszystkie ciuszki itp. będą darmowe). A, i trzeba będzie pozakładać nowe konta, tych starych niestety nie przywrócą, chociaż tego można było się wcześniej domyślić.
      pozdrawiam ^

      Usuń
    2. gdzie spotkałeś tego beta testera?

      Usuń
    3. No cóż szykuje się Fynix36 vol.2 ^-^

      Usuń
    4. oczywiście będzie na jakiś czas bez złotych pand. trza jakoś zarabiać

      Usuń
    5. im so sad right now. i have bad english :(

      Usuń
  8. Nie mogę się doczekać nowego Panfu. Mam nadzieję, że rzeczywiście je przywrócą. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutaj jeszcze ekran logowania:
    http://imgur.com/a/8x6OL

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak ogółem to jest już nowe japońskie panfu: Pannun. Z tego co widziałem na yt to oprawa graficzna jest taka jak z painta, aczkolwiek gra wygląda normalnie. Co ciekawe, w Pannun salonie w Sanfranpanfu po lewo jest wejście z taką kurtyną, to da się tam wejść, i jest tam... stary Dance Club z Club Penguin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym prosić o adres do strony? Co do pannun.de - kiedyś działało, ale potem bodajże zawiesili i jak teraz weszłam, to niby jest strona główna itp., ale po prostu nie działa ekran rejestracji i logowania. No i nie ma tam japońskiego serwera, tylko niemiecki.

      Usuń
    2. Nie działa ponieważ był to klient niemieckiego serwera tzn. Gdy niemieckie działa to i ono działa natomiast gdy niemieckie nie działa to ono też. A co do japońskiego to widziałem je ale było to niemieckie pannun. Japoński po prostu tam był i już (dopiero potem zmienili język) Japońskiego używali ogólnie bodaj do 2013/14

      Usuń
  11. Nie mogę się doczekać Nowego Panfu. Na 100% się tam pojawię, to możecie wiedzieć!
    ~Ziom219

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie tam też nie zabraknie^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zabraknie mnie także! `kendall12

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może uda mi się nawiązać nawet jakąś współpracę z administratorami. Na razie podziękowali za post na blogu i poprosili o odwiedzanie ich portali społecznościowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + dodali, że są bardzo zadowoleni z tak dużej aktywności polaków

      Usuń
  16. Reaktywujemy FC Panfu Damian? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. panfu.pl zamieniło się w stronę z grami :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. https://twitter.com/PanfuDEV

    twitter nowego panfu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nagrałem na ten temat film: https://www.youtube.com/watch?v=oj3OasUXlsk&t=29s

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem o tym, poprosiłem twórców, żebym został moderatorem, trzymam kciuki za tak!! kto ze mną? będę robić ciekawe konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i jak pisałem nick: Monster13

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej. Właściciel Panfu.pl napisał że sprzeda mi domenę za 4000 euro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtf?! czemu???? nie pozwól, żeby znowu sprzedali

      Usuń
    2. Mi odpisał. Nie będzie sprzedawał na razie.

      Usuń
  24. To super! Miejmy nadzieję że stare Panfu powróci :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Miles mam nadzieję, że uda Ci się zdobyć jakieś ciekawe info. Liczę na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. WŁAŚNIE POJAWIŁA SIĘ INFORMACJA ŻE PRACUJĄ NAD STRONĄ I NIE BĘDZIE DOSTĘPNA PRZEZ PARĘ GODZIN. POWIEDZIELI RÓWNIEŻ ŻE VIDEO ZOSTANIE WSTAWIONE W SOBOTĘ.

    OdpowiedzUsuń
  27. Apatyk (larkana)28 grudnia 2016 22:11

    - Wygląd strony głównej będzie trochę zmodyfikowany.

    OdpowiedzUsuń
  28. EJ DAMIAN! PANFU.ME CIĘ REKLAMUJE. Btw.kupuję szwedzką domenę Panfu jakby kogoś obchodziło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ło ja damian, grafika zimowa jak ta z tego martwego bloga "swiat-damka zima" czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  30. wiecie, że film już jest? panfu.me dał na facebooku link do yt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E,liczyłem na jakiś minecraft let's play czy coś ;-;

      Usuń
  31. Film na ten temat już nagrany :D https://www.youtube.com/watch?v=q1zh25osUCo

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem właścicielem szwedzkiego panfu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobno level będzie można kontrolować komendą

    OdpowiedzUsuń
  35. Premiera panfu.me została przesunięta na 28 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pamięta mnie ktoś może samotnyX ? <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Damian dzięki za info i jeżcze z plemienia na TFM odeszłem bo mi się nudzilo jak przyjdziesz to dodasz mnie ? jak narazie jestem w plemieniu Bartka o nazwie jemy kolacje zyrandolem pozdrawiam Bolisio :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak strona ma zarabiać bez Złotej pandy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. z youtuba też możę dostaną jekieś grosiki
      Bolisio pozdrawia :D

      Usuń
  41. przełożyli panfu o tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno? Pisałem o tym.

      Usuń
    2. Nie musisz cały czas komuś wytykać co zrobił źle, czy ktoś już to napisał czy nie. Nie każdy czyta wszystkie komentarze jak ty i proszę nie pisz więcej bo nic tylko wkurzasz każdego swoimi tekstami

      Usuń
    3. I nie każdy ma ochotę czytać kilka razy te same informacje, więc to chyba tego kogoś problem, że nie czyta komentarzy.

      Usuń
    4. Ale ja tylko powiedziałem że nieco spóźnił się z informacją.

      Usuń
  42. O, super! Ale się cieszę! Tak mi brakowało Panfu <3 Pamięta mnie ktoś? Demisia161198
    Ta nazwa XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię pamiętam, nie wiem jak Ty mnie.. ~Shake

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja Ciebie też pamiętam <3
      - Demi

      Usuń
  43. To serio nie fejk? :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tylko to Panfu nie będzie orginalne tylko jakaś grupka (chyba 5 osób) chce zrobić nowe panfu które będzie raczej takie jakie dawno było

      Usuń
  44. Na swoim fanpage'u Panfu.me napisało że język polski będzie już na otwarciu! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Damek stwórz mi jakiś avatar na stronę Panfu Polska plz ;-;

    OdpowiedzUsuń
  46. Długo nie odwiedzałam ani swojego bloga, ani Twojego, ale teraz jak się o tym dowiedziałam, od razu zamieściłam nowego posta i nie mogę przestać się cieszyć. Ja Cię kręcę, wracamy do domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Na pewno wpadnę! -Pusia237

    OdpowiedzUsuń
  48. Grałem w tą grę jak miałem 11 lat BARDZO mi się podobała nawet za bardzo było moim życiem dopóki nie wyłączyli czatu...
    Wszystko się zrujnowało :(

    Teraz mam 17 lat chodze do technikum uczę się zdobywam wykształcenie ale Panfu to nadal moje życie i zawsze będzie

    Spotkamy się w panfu.me ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja chcę tylko wspomnieć, że panfu zostanie otworzone o godzinie 16:00 Polskiego Czasu, więc trzeba zaktualizować countdown :/

    OdpowiedzUsuń
  50. Damek jakiś kontakt do Ciebie? Bo Dawno nie pisaliśmy hehe - kENDALL12

    OdpowiedzUsuń
  51. Zmienili datę otwarcia.. Znowu!
    18 marca 2017 o 18:00

    OdpowiedzUsuń
  52. Przełożenie daty na marzec...
    Czy oni chcą zrobić stare Panfu?

    OdpowiedzUsuń
  53. Również wpadnę pod nickiem Ewix01! ~Ewka101

    OdpowiedzUsuń
  54. teraz beda przekladac i przekladac az nie otworza .

    OdpowiedzUsuń
  55. Cześć damek! wreszcie jesteś też kiedyś w panfu grałam i byłam zawiedziona tym jak zamkneli czat potem nagle ... Panfu?!? nie działa! tak byłam smutna ,że zawsze czytałam jak byłam smutna twój blog Mysia Stodoła.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Teraz przełożą na 1 kwietnia i ogłoszą, że to prima aprilis, hehe.
    Oczywiście żartuję, doceniam samo to, że ktoś podjął się reaktywacji Panfu i nie mogę się doczekać, aż (oby) powstanie, nawet jeśli nie stanie się to tak szybko, jak przewidywali nowi twórcy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Masakra! Miało być już za 3 dni i nagle się okazuje, że poczekamy jeszcze ponad 50. Miejmy nadzieję, że uruchomią to Panfu przynajmniej w tym marcu.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ej pamiętacie pannun.de? To co było klientem Panfu.de? No ostatnio coś twórcy majstrowali przy nim i teraz jest chyba klientem Club Penguin. Ta zniewaga krwi wymaga! Ale tak na serio: Można stworzyć pingwina na Pannun.de ale twórcy ostrzegają że może być on zbugowany na oryginalnym CP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę uwierzyć, że pomieszali Panfu z Club Penguin. :')
      Ech, co się dzieje z tymi grami...

      Usuń
  61. Taka mała ciekawostka: nowe pannun to prawdopodobnie wczesna beta panfu z 2007 połączone z club penguin.

    OdpowiedzUsuń
  62. Hmmm...czy tylko mi strona pannun.de nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  63. Superrrr...szkoda że jeszcze tylko 48 dni do otwarcia ale co tam

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam nadzieję, że przedłużyli otwarcie dlatego bo chcą wyeliminować bugi i chcą aby gra miała dobre detale i tak dalej. Na panfu czekam już tak długo i nie mogę się doczekać. Ktoś mnie pamięta? Mój nick to Bolisio albo Pandoluzak

    OdpowiedzUsuń
  65. Głównym powodem przesunięcia premiery jest to że mają jednego programistę i robią co mogą. Akcja stała się tak popularna (jak na grę która odeszła w zapomnienie) że chcą dopracować grę aby nie było zawodu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Dobrze, że wraca Panfu, bo zaś Club Penguin umiera.

    OdpowiedzUsuń
  67. na serio Cp umiera??? przecierz to miało taką popularność, co miesiąc nowy event, a po za tym ogrom Anglików

    OdpowiedzUsuń
  68. Ogrom jest ale po prostu im się to nie opłaca. Tak samo było z Panfu. Są ludzie ale nie ma pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  69. tworzą nowy projekt "Club Penguin Island" który w ogóle nie przypomina czegoś w stylu Panfu i Club Penguin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba ten projekt im też się nie powiedzie bo jest strasznie hejtowana i zgaduję że będą w to grali tylko najwięksi zapaleńcy.

      Usuń
  70. Club Penguin zostanie zamknięte 29 marca 2017r. :O

    OdpowiedzUsuń
  71. I tak CP ma już łajbę ratunkową. Jest nią CPPS.me , czyli nic innego, jak prywatny serwer :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Damian, a ty sam zrobiłeś ten baner na bloga ? Bo bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja wszystko rozumiem... uszczęśliwia też mnie ta myśl, że stare chwile na panfu powrócą ;) Ale plan usunięcia Club Penguin to też jest cios. Mieszałem Panfu z Club Penguin, to było jak miód i cukier. Jako, że Panfu wraca to chociaż to mnie zasila. Bo jakby nie miało wrócić, a obie te gry by przepadły... Masakraaa.

    OdpowiedzUsuń
  74. W końcu gra z dzieciństwa powraca! Nie mogę się doczekać <3
    Btw. zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale fajnie, że panfu powraca :3 Pozdro ~ Marti225

    OdpowiedzUsuń
  76. Dawne wspomnienia... Jeszcze 14 dni...
    FRODEK
    Pamięta mnie ktoś chociaż ;-; ?

    OdpowiedzUsuń
  77. Aha jeśli to całe Panfu.me wypali, będą wpisy na moim blogu. :)
    Do zobaczenia pandy! :)
    https://goo.gl/dh7KDl
    Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, przez malutką reklamę :DD

    See ya in Panfu.me :DD ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Co jest z odliczaniem na Panfu.me??
    ~Frodek

    OdpowiedzUsuń
  79. UWAGA! Data na panfu.me jest nieznana i nie chcą jej ujawniać, bo jest to bez sensu takie przekładanie

    OdpowiedzUsuń
  80. To chyba już szybciej wyjdzie Panfu.World :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Lepsze będzie panfu.me niż .world i ja to wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  82. Była już rejestracja BETA. Może mi się uda <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Jestem beta testerem! ID:16 oraz ID:57!

    OdpowiedzUsuń
  84. Miles na cholere zrobilas dwa konta? Przez ciebie tylko inni się nie dostali

    OdpowiedzUsuń
  85. Ej a kiedy będą beta testy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja wogóle nie wiedziałem że są nabory na beta testerów :(

      Usuń
  86. Drogie Pandy, odrobina ostrożności nie zaszkodzi - Na fanpejdżu opublikowany został rzekomy screenshot fragmentu kodu serwera. Patrząc już na te kilka linijek kodu, mam wrażenie, że twórcy projektu pokazali nam już w filmiku wszystko co do tej pory udało im się zrobić. Linijka numer 3 - czyli pojedynczy socket w klasie serwer pokazuje, że "programista" prawdopodobnie nie rozumie na czym polega działanie serwera multicastowego, lub wrzucony screen jest po prostu na pokaz. Ten fragment kodu nie ma kompletnie sensu. Żeby odtworzyć oryginalny protokół potrzeba trochę więcej wiedzy niż podpięcie się pod stronę rejestracji, bo to strona kliencka oczekuje odpowiednich danych, których z czapki nie weźmiemy. Rejestrację łatwo jest odtworzyć, ale wszystko dalej już nie. Jestem bardzo ciekawy jak do problemu podeszli ludzie z panfu.me i czy cały projekt nie został ogłoszony troszkę zbyt pochopnie, o czym świadczyłoby przesuwanie daty i to, że nadal nie zobaczyliśmy nic konkretnego poza logowaniem i rejestracją. Życzę powodzenia członkom projektu, ale jednocześnie ostrzegam Was, przed zbytnią naiwnością. Jeśli ktoś z osób zajmujących się projektem będzie zainteresowany moją pomocą, zawsze może napisać w odpowiedzi na ten komentarz, będę go przez najbliższy czas obserwował.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zignorujcie powyższy komentarz, zamiast patrzeć na bzdury na fb mogłem odrazu zajrzeć w kod na stronie. Projekt raczej się powiedzie, szczególnie, że autor ma najprawdopodobniej dostęp do oryginalnych źródeł.

    OdpowiedzUsuń
  88. Data panfu.me jest nie znana, bo w najbliższych 2 latach nie ma szans, żeby się jej doczekać. Robin nie umie zrobić nawet poruszania się po ekranie, to pomyślcie chwilę ile zajmie pisanie całej reszty funkcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, to uwielbiam cię, mój drogi hejterze i dekadento :D

      Usuń
  89. damek a będziesz grał na panfu.me czy panfu.world ? c:

    OdpowiedzUsuń
  90. Patrząc na ich robotę, panfu.me ma szansę wyjść wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Twoja nagłówkowa grafika została podkradnięta przez Apatyka na jego kanale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałem, w jakim dokładnie filmie?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Faktycznie dosyć nieoryginalne. Zresztą i tak brzydko zrobione (panda wycięta jak w paincie) ;)

      Usuń
  92. UWAGA UWAGA! JUTRO ZOSTANIE WYPUSZCZONE OPEN BETA! :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń