piątek, 22 czerwca 2018

Panfu.me 2018

Cześć!
Kilka dni temu wystartowała kolejna odsłona panfu.me, niestety nadal w wersji BETA.
Informacje, które uzyskałem w rozmowach z administracją i graczami:
•Naprawiono zadanie z jednorożcem.
•Naprawiono funkcję znajomi.
•Zdobywanie poziomów już działa.
•Nie będzie możliwości zarabiania poprzez minigry. Najprawdopodobniej każdy gracz będzie otrzymywał monety co 10 minut.
•Dodano polski serwer.
•Czat jest niefiltrowany.
•Chmurka z ciemni nie jest widoczna dla innych graczy.(Będzie poprawnie działać od następnej aktualizacji)










Osobiście spodziewałem się większej ilości zmian po tak długiej przerwie, aczkolwiek nie jest źle.
Ważne, żeby gra utrzymała się jak najdłużej. Jeżeli chodzi o liczbę graczy, to zapowiada się obiecująco.
W godzinach szczytu serwery są przepełnione pandami.









Niestety, aktualnie nie posiadamy polskiego moderatora i w mieście aż roi się od przekleństw.
Wszystko za sprawą pewnej facebookowej grupy, której członkowie dowiedzieli się o otwarciu Panfu.
(kliknij, aby powiększyć)














Pozwólcie, że pozostawię to bez komentarza. Dajcie znać, czy zawitacie po raz kolejny na wyspie Panfu. Post będzie aktualizowany na bieżąco.Trzymajcie się!

17 komentarzy:

  1. Cześć Damek. Fajnie że Panfu wróciło a ty znów coś piszesz. Jak tak dalej pójdzie, ktoś się zgłosi na moderatora i będzie moderować te przekleństwa i dostaniemy polski język :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka! Chętnych jest wiele, lecz wszystko zależy od administratorów. ;)

      Usuń
  2. Super, że istnieje jeszcze aktywny blog opanfu. Ja mam nadzieję, że będzie można zarabiać szybko monety, bo mam już pomysł na dekorację domku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co się orientuję, Kapi1000 i Makarena11 też prowadzą blogi. Ja mam nadzieję, że mi pokażesz ten domek, gdy będzie gotowy ;p

      Usuń
  3. hejo damianek pamiętasz mnie z tfm? znaj na panfu? nick: maq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego nicku nie da się zapomnieć heh :D
      Jak się spotkamy na Panfu to dodam

      Usuń
  4. ah, swietnie, nowy post.
    wyslalam ci linka do facebooka przez pocztę, jeszcze mnie nie dodales, but im still waiting!
    Szukałam cię na panfu, ale bezskutecznie
    Wszystkie serwery są pełne praktycznie non-stop, zwłaszcza polski więc nie wiem gdzie grasz xD
    znajdziesz mnie teraz pod innym nickiem, Nero albo YerbacDisa
    czekam na odpowiedź, pinkisiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, ja gram tylko na polskim. Już obczajam skrzynkę

      Usuń
  5. Widziałam cię dzisiaj na panfu.me, rozmawiałeś z kapi1000. Czytam twojego bloga od czasu, kiedy istniało jeszcze oryginalne panfu. Byłam nawet na kilku meczach FC Panfu. Daj znać co u ciebie Damek.
    Ammy558

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka Ammy! U mnie wszystko po staremu. Fajnie, że jest jeszcze osoba, która pamięta fc Panfu :)

      Usuń
  6. Szkoda, że to nie jest już to samo, Panfu.me powoli zaczyna umierać, a o IPanfu nic nie słychać. Szkoda :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie tylko gorzej

    OdpowiedzUsuń
  8. Już myślałem że blog umarł. Fajnie że nadal jesteś i się interesujesz panfu.
    Pozdrawiam Bolsio

    OdpowiedzUsuń
  9. halo, ktos tu jesCzej zyje? czssem wchodze zeby odswiezyc pamiec :( szkoda ze panfu.me umarlo umarlo smiercia naturalna, ale to bylo do przewidzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mial byc jezyk polski a jest tylko niemiecki i angielski 😥

    OdpowiedzUsuń