środa, 2 lipca 2014

Akcja "Mój przyjaciel"

Hej Pandy!
Jak sami zauważyliście blog zaczął przenikać pustkami które zostały spowodowane brakiem jakichkolwiek nowości w naszej grze.
W tym wpisie chciałbym powiadomić was o zorganizowanej akcji "Mój przyjaciel".
Akcja ma na celu odnalezienie osób które grały niegdyś w Panfu i zorganizowanie z nimi spotkania.
Pozwólcie że zacytuje tekst jednej z pand a mianowicie Bunnaeary
 "Musimy się kiedyś zebrać i znów zacząć odwiedzać Panfu, bo bez czatu też się da, tylko trzeba CHCIEĆ"
Aby przyłączyć się do akcji należy:
1.Powiadomić swoich znajomych o akcji.
2.Napisać kontakty do znajomych z dawnego Panfu w komentarzu.
3.Śledzić każdy wpis dot. tej akcji.
Trzymajcie się kochani ;).

7 komentarzy:

  1. Super pomysł, jestem za, będę tu zaglądać po informacje i postaram się kogoś zawiadomić. Pati_xD
    Ps. Niedawno przypomniałam sobie jak kiedyś chodziłam z Tobą po miejscach na Panfu, których już nie ma poprzez wejście na zamku, tam gdzie jest ten pokój cały ciemny.
    A ja sobie teraz nawet gram na panfu, często jestem także na angielskim, także wchodźcie, jest duża szansa, że mnie spotkacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok ;) A ty wchodź na chat bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę też przyjść? Super , że ktoś takie coś wymyślił już nie mogę się doczekać <33

    Jana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom C:
      Na pewno przyjdę.

      Usuń
    2. Jakby co jestem Hermiona84. xD

      Usuń
  4. Przez przypadek trafiłam na tego bloga , zaciekawila mnie ta notka...Odeszłam z Panfu około trzech lat temu , nie zapomne osób które tam poznałam oraz te z którymi pisałam na blogach.Szkoda że utraciliśmy kontakt .Bez obrazy ale Panfu moim zdaniem teraz jest do niczego bez czatu.Na pewno nie wróce do tej gry , jestem już na nią za stara. Dobry pomysł z tym spotkaniem , z chęcią się przyłącze chociaż pewnie nikt mnie już nie pamięta ... -(dawna) Kara7123lps

    OdpowiedzUsuń