czwartek, 3 lipca 2014

Nowe meble,domki,ubrania i tła.

Hej Pandy!
Dziś rankiem kiedy zwiedzałem naszą wyspę i wspominałem te dawne chwile kiedy nagle postanowiłem zajrzeć do katalogu.
U moich oczów ukazała się nowa kolekcja ubrań.
Zapewne w jakimś stopniu miała ona nawiązywać do wcześniej dodanych czapek.
Jednak to nie wszystko przeglądając dalsze strony katalogu napotkałem się na nowe tła. Są to tła brazylijskie dodane z okazji mundialu.
Została także dodana nowa chatka przedstawiająca boisko z flagą.
Cieszycie się że modeatorzy zaczynają wreszcie coś robić z Panfu?
Zapewne zauważyli że stracili wiele graczy.
Ps: Pamiętajcie o zorganizowanej w wcześniejszym wpisie akcji "Mój Przyjaciel"
Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. mam pytanie . zrobiłam sobie domek gdy byłam złotą pandą teraz gdy już nie jestem to wszytko mi znikneło.Dlaczego

    OdpowiedzUsuń