sobota, 12 lipca 2014

"Mój Przyjaciel" - Spotkania nadszedł czas!

Hej Pandy!
Witajcie kochani, myślę że pamiętacie o obiecywanym wam spotkaniu z dawnymi Pandami? Czytając dzisiejszy wpis dowiecie się właśnie o informacjach dotyczących spotkania.
Informacje:
1.Data - 23.07.2014 
2.Miejsce - Stara plaża
3.Serwer - Bollyland
4.Czas - 19.00
Jeżeli chcecie zaprosić swoich znajomych na  najprawdopodobniej już ostatnie spotkanie w naszej kochanej grze wyślijcie im poniższą kartkę. :)
Trzymajcie się!
Ps: pisać do siebie będziemy za pomocą chatu blogowego.

33 komentarze:

  1. Super będzie *-*
    -.Hermiona84

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedzmy, że będę. Tylko mi przypomnij, bo mam sklerozę. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. damek ja będe kaka386 a kto jeszcze będzie oprucz ciebie i bunneary (hmm)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo osób będzie ale zapraszajcie też swoich znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. damek a będzie appollonir??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem niby mam z nim dobry kontakt ale wątpię że przyjdzie. ;/

      Usuń
  6. Cześć, to ja Pati_xD
    Niestety, nie mogę przyjść 20 lipca jadę na wakacje i mnie nie będzie. Szkoda... :(
    Pozdrawiam, może będą jeszcze jakieś spotkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda ;c Może jednak znajdziesz jakąś salę z komputerami na wakacjach i wstąpisz na 5 minutek ;D

      Usuń
  7. Haha, może się uda, Chociaż nad jeziorem mogą być z tym problemy. xD
    Liczę na jakieś fotki z tego spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sprobuje sie pojawic XD pozdrawiam wszystkie pandy /toti178

    OdpowiedzUsuń
  9. Postaram się przyjść :) ~ Shake

    OdpowiedzUsuń
  10. Stara jestem, kiedy to ja odeszłam... :) Miło, że ktoś pamięta. Wyjeżdżam niestety, ale może mi się uda wejść na chwilkę. :) Dawna pomocnik_na_panfu

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że przyjdę! Starych znajomych zobaczyć <3
    ~Juarez

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie fineasz1998r ??

    OdpowiedzUsuń
  13. To ile w końcu będzie osób? Zrobisz jakąś wstępną listę? XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam internet na wakacjach. Chyba uda mi się wejść. ~Pati_xD

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uwiecznię wszystkich uczestników spotkania na rysunku xD

    OdpowiedzUsuń
  16. już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszał ktoś gieniuka? :D

    OdpowiedzUsuń