środa, 23 lipca 2014

"Mój przyjaciel" - relacja z spotkania.

Hej Pandy!
Spotkanie właśnie dobiegło końca. Dziękuję wam bardzo za przybycie sprawiliście mi radość na olbrzymią skale! Ale jak sami widzimy wystarczy tylko chcieć i dążyć do sukcesu.
Więcej zdjęć znajdziecie na: spotkanie-z-dawnymi-pandami.blogspot.com
Co prawda część osób nie przybyła z powodu wyjazdów lecz spotkanie się udało. 
Film:
(Zalecamy obejrzenie materiału w HD)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za przybycie! Jeżeli gracie w jakieś gry napiszcie w komentarzu ułatwi to mi i innym pandą kontakt z wami! ; >
Ps:Chcecie więcej spotkań tego typu?
Trzymajcie się moi drodzy.

20 komentarzy:

  1. Gram w League of Legends ;) (jak chyba wszyscy >D). Od razu podam wszystkie info, żeby nie tylko móc dodać mnie do znajomych, ale też zagrać czasem jakiegoś meczyka ;D
    EUNE, Kawaiikinx3, Srebro V, mainuję Shena, choć jeśli chodzi o rankedy, wolę grać na supporcie ;>

    Teraz trochę co do spotkania ;d Strasznie mi się to podobało (z resztą, na 100% nie tylko mi xD) i mam OGROMNĄ nadzieję, że jeszcze kiedyś takie spotkanie się odbędzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Counter Strike Global Offensive , PAYDAY 2 ;p -klasaV ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram w Transformice. Nick: Ailimegirlxd. :>

    Spotkanie było super, ale niestety co chwilę mi się zacinało Panfu. To pewnie przez komputer lub internet.
    Pozdrawiam
    Hermiona84

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie można znaleźć na DeviantART: pinkshinefox.deviantart.com Także jak ktoś ma tam konto, to zapraszam :3 Oprócz tego mam fp: https://www.facebook.com/pages/Pink-Shine-Fox/649251825146946?ref=hl
    Kont jako takich mam dużo, ale to z ART'a i Facebooka najczęściej korzystam.
    Co do samego meetu, było super. Niestety Panfu mi trochę lagowało :/ Więcej takich spotkań! ^^
    ~Juarez

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej tu Filgucio sorry że nie było mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej tu Filgucio sorry że nie było mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Szkoda, że mnie jednak nie było. Pomimo, że miałam internet na wakacjach, to niestety nie udało mi się wejść. Mam nadzieję, że będą jeszcze takie spotkania, a mi uda się na nich zagościć. Mam 17 lat, a jeszcze lubię takie gierki, hah Pozdrawiam Pati_xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ey no :D Jak zwykle nic nie wiem :DDD Też chce tam być! Dlaczego ja nie mam z wami kontaktu ;-; Pssssss ;c AGATKASWEET

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Nie ma to jak po długim czasie powspominać sobie i odnaleść jakiegoś bloga o Panfu, hehe. Szkoda, że nie mogłam się pojawić... Być może jak będzie jakieś spotkanie tego typu to się pojawię :>
    Btw. Pamięta mnie ktoś w ogóle?
    Cat7Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam pewna że świat o mnie zapomniał XD Jestem ciekawa, kim jest anonim z aska co się o mnie pyta :/
      Cat7Love

      Usuń
  12. 120 like pod filmem! Jak? Jesteście meeega! ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na kolejne spotkanie, na którym miejmy nadzieję będę mógł się pojawić! :)

    pozdrawiam, Todd

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, mam pytanie -kto z was wejdzie na chwilę pograć na angielskim Panfu? Wiem, że tam blokują, ale można by było zamienić chociaż parę słów. ;D Panda Pati_xD
    Ps. Jeśli na Panfu wybiorę napis " Stany Zjednoczone" , to oznacza, że właśnie chcę się wybrać na angielskie Panfu na serwer bollyland do miasta. Mam nadzieję, że jakaś panda to przeczyta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok. I jeśli macie jakieś pytania to pytajcie śmiało pod tym wpisem. ; >

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze damek, mam nadzieje, że będzie więcej takich spotkań. Mnie osobiście nie było gdyż po prostu zapomniałem o tym, ale naprawdę cieszę się, że ktoś nadal myśli o tym całym Panfu. Oby tak dalej, bo tak fajna gra przeglądarko-wa zasługuje na to. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie więcej kiedy będę miał tylko czas! ;>
    Ps: Podpisuj się.

    OdpowiedzUsuń