czwartek, 17 października 2013

Alarm!

Hej pandy
Przed chwilą na moim starym blogu zauważyłem komentarz pewnej pandy nie będę jej zawstydzał mówiąc jej nick ale jednak ta osoba dała link do nowego blogu z hackami o panfu.
Blog ten został już wczoraj zmieniony ponieważ skopiowali szablon z mojego bloga i zmienili tylko nazwę na Świat-Pand wysłałem emaila do twórcy bloga i zmienił on szablon a także udostępnił link do hacka który tak naprawdę nie działa tylko deaktywuje (kasuje) konta na panfu.
Tutaj znajdziecie link do bloga ale radze wam go omijać wielkimi krokami.
Ostrzegajcie o tym blogu swoich przyjaciół a nawet możecie skopiować ten post i wkleić na swoje blogi ;).
Nie klikajcie nacisku pobierz ani nie podawajcie swojego numeru telefonu ponieważ nie skączy to się dobrze.
Trzymajcie łapki na pulsie.
 

5 komentarzy:

  1. Hack Panfu! Darmowe monety! http://panfuhack.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hack Panfu! Darmowe monety! http://panfuhack.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "tak naprawdę nie działa tylko deaktywuje (kasuje) konta na panfu."

    A ta informacja skąd? WYSSANA Z PALCA!

    ROBISZ NEGATYWNĄ REKLAMĘ A W DODATKU PISZESZ NIEPRAWDĘ!

    HACK NICZEGO NIE USUWA, TYLKO DODAJE MONETY.
    NA BLOGU JEST DOWÓD, W POSTACI FILMIKU!

    PISANIE ANTYREKLAMY Z ZAZDROŚCI JEST PODŁOŚCIĄ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kłam oraz nie spamuj mi na blogu ponieważ zablokuje ci konto i nie będziesz mógł dodawać komentarzy oraz zgłosze cie za prawa autorskie dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prubowałem tego hacku na 2 koncie i zostało usunięte odrazu!

    OdpowiedzUsuń