niedziela, 6 października 2013

Drzewny Potwór cz.2

Hej pandy
Dziś drzewny potwór osiągnął maksymalną wielkość tak jak wspominałem w poprzedniej notce nie da się wejść do zamku ponieważ strzela w nas piorunami.
Ale jednak jest 1 sposób dzięki któremu możemy dostać się do zamku a mianowicie portal w podwodnej szkole wiele osób mówi że nie jest on już aktywny ale to tylko plotka aby się przeteleportować należy ubrać strój nurka lub kombinezon astronauty.
Kombinezon nie zawsze działa ale też jest możliwość przeteleportowania się w nim.
Portal teleportuje nas w losowe miejsce można się dostać np do iglo,paszczy billego,na górę big Fota i do nieba.
Mi do zamku udało się dostać za 3 razem.
Jeśli chcecie się pochwalić swoimi zdjęciami z różnych miejsc wstawcie je na hosting tinypic i podajcie link w komentarzu.
Ps:Pamiętajcie o >> Hallowen Party <<
Trzymajcie łapki na pulsie.



6 komentarzy:

  1. Ja na pewno przyjdę ;) Widziałam Cię ostatnio w Niedzielę 6 października na zamku, widziałam nawet jak ktoś Cię w żabę zamienił xd Mój nick to: sandra826 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wytrzymam na polskim Panfu bez czatu :-( Odchodzę na angielskie kto jest ze mną łapka w górę.

    OdpowiedzUsuń
  3. zostań na polskim podobnie czat mają wrócić w 2014 lub na wigilie jako prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czat wróci? :o Jednak nie usunę konta ;D Mi się do zamku udało wejść za 1 razem ;)/ ela503

    OdpowiedzUsuń
  5. Panfu - zostań pandą.

    Ukochani pandowicze!
    Panfu to miejsce, gdzie wiele Pand spotyka się ze sobą i wspólnie się bawi.

    Jednak co to za zabawa, gdy trzeba za coś płacić :c

    Dlatego stworzyliśmy dla was unikalnego pomocnika, który może zrobić z was niezwykle bogatą pandę, a nawet złotą pandę - za darmo!

    Wejdź:
    http://panfuhack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że blog wciąż aktywny :)
    Pozdrawiam,
    Makarena11

    OdpowiedzUsuń