sobota, 5 października 2013

Hallowen Party

Hej pandy
Już za miesiąc na świecie będzie obchodzone święto Hallowen jednakże na panfu też ono będzie z tej okazji razem z blogiem Panfu Kraina Zabawy organizujemy Hallowen na Panfu.

Hallowen odbędzie się 31.10.2013 (31 października w czwartek) o godzinie 18.00 w sali balowej w zamku na serwerze Pandomon .

Wszystkie pandy które przyjdą na Hallowen dostaną mały upominek a co to dowiecie się po Hallowen.
O imprezie możecie powiadamiać swoich znajomych lub reklamować je na swoich blogach.
Na Hallowen odbędzie się też konkurs na najładniejszy Hallowenowy strój.
Będziemy ze sobą się porozumiewać za pomocą chatu blogowego wystarczy że klikniecie w ten link > Czat 

Plan Hallowen.
1.Wybranie Najmodniejszego stroju Pandy (głosowanie odbędzie się na chacie blogowym).
2.Zmienianie się w różne stworzenia.
3.Puszczanie Fajerwerków.
4.Ustawienie się w szeregu obok mnie abym mógł zrobić zdjęcie.
5.Robienie Osiągnięć.
6.Dowolna Zabawa.
Poszukuje także kogoś kto mógłby robić najlepsze ujęcia(zdjęcia) z Hallowen.
Ja postaram się nakręcić film.
Piszcie w komentarzach swoje nicki i czy przyjdziecie ;)
ps: Komentować można bez konta google i bez wpisywania kodu.
Trzymajcie łapki na pulsie.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się tym razem przyjść :3 /ela503

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością przyjdę xd / Marti225

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przyjdę-coolguy2

    PS: pamiętasz mnie Damianek spotkaliśmy się wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka będzie nagroda za najładniejszy strój?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja postaram się przyjść /Ninka34

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też przyjde Poli123x

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chcecie możecie zapraszać swoich znajomych oraz pisać o tej imprezie halloweenowej na swoich blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno przyjdę heh^^ / sandra826

    OdpowiedzUsuń