piątek, 4 października 2013

Spotkanie po latach

Hej pandy
Piszę dziś wpis po raz 2 ponieważ właśnie teraz spotkałem mojego 1 z najlepszych przyjaciół na Panfu nie widziałem go już przez bardzo długi okres dokładnie przez  około półtora roku a mianowicie jest nim 55555 codziennie wchodziłem na panfu z nadzieją że uda mi się go spotkać i właśnie teraz osiągłem ten sukces.
 Jeżeli macie jakikolwiek kontakt z 55555 to bardzo proszę abyście napisali w komentarzu to naprawdę dla mnie jest bardzo ważne ;).
Już kiedy modearacja odebrała nam chat odeszła większa część Panfu ta lepsza w której miałem masę przyjaciół a właśnie 1 z nim jest 55555 ,Panfu bez przyjaciół to nie Panfu jeżeli uda mi się spotkać więcej znajomych z starego panfu i dawnych lat napewno was o tym powiadomię.
Dziś też coś dziwnego stało się z maszyną pomniejszającą a mianowicie jest ona w naprawie a zresztą nie będę mówił wam więcej zobaczcie sami.

Trzymajcie łapki na pulsie.




0 komentarze:

Prześlij komentarz