czwartek, 31 października 2013

Halloween Party

Hej Pandy!
Piszę dla was wpis ponieważ właśnie teraz skończyła się blogowa impreza halloweenowa.
Oto parę fotek z imprezy:
Na imprezę także przybyła administracja bloga która zorganizowała całą impreze.
Wraz z Adikiem serdecznie dziękujemy wszystkim za przybycie bardzo cieszy mnie informacja że nadal po utracie chatu na panfu blog ma dużo czytelników.
Oto obiecany wam dyplom za przybycie.
(kliknij aby powiększyć)
Dziś także zakończył się event w którym mieliście za zadanie znaleźć 4 dynie:
1.Stodoła
2.Sala balowa
3.Wierza zamkowa
4.Jaskinia gier
Pierwszą osobą która znalazła  wszystkie dynie był Wiktor826 następnie parę minut po nim odnalazła je pinkisiu.
Oto wasze dyplomy.
(kliknij aby powiększyć)
Następne wydażenia blogowe już w zimie chciałbym was  też poinformować że za niedługo na blogu zawita nowy szablon zimowy.
Trzymajcie łapki na pulsie.




3 komentarze:

  1. Ja jestem na 1 zdjeciu wiktor826:D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie machałam, bo laga miałam... Ale zdjęcie i tak super wyszło ; ) Pozdrawiam sandra826, pinkisiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem sławny ! - coolguy2

    OdpowiedzUsuń